середу, 26 березня 2014 р.

Педагогічний щоденник: Як розвалити систему освіти: диверсійна програма

Педагогічний щоденник: Як розвалити систему освіти: диверсійна програма: Сандаков Д.Б. Думки про те, що держава може бути зацікавленою у диверсіях щодо системи освіти не є новою. Про це ми неодноразового обговор...

Педагогічний щоденник: Як розвалити систему освіти: диверсійна програма

Педагогічний щоденник: Як розвалити систему освіти: диверсійна програма: Сандаков Д.Б. Думки про те, що держава може бути зацікавленою у диверсіях щодо системи освіти не є новою. Про це ми неодноразового обговор...

пʼятницю, 14 лютого 2014 р.

Блог Гончаренко Натальи: Добра фізика: Якісні задачі по магнетизму

Блог Гончаренко Натальи: Добра фізика: Якісні задачі по магнетизму: Добра фізика: Якісні задачі по магнетизму : 30 якісних задач по магнетизму для 9-го класу 1. Через складений удвоє гнучкий провід проп...

Блог Гончаренко Натальи: 1. Используется самое простое оборудование.Постав...

Блог Гончаренко Натальи:
1. Используется самое простое оборудование.Постав...
: 1 . Используется самое простое оборудование. Поставить стакан так, чтобы он был приподнят над столом ровно на 1 см. Оборудование, стака...
http://www.testorium.net/testing/result                            

Система тестирования знаний

Что такое ток?

Механизм возникновения электрического тока

Эксперимент Фарадея с индукцией магнитного поля, ч. 1

Популярные сообщения

Шукати в цьому блозі

Загальна кількість переглядів сторінки