середа, 20 серпня 2014 р.
вівторок, 15 липня 2014 р.
пʼятниця, 4 липня 2014 р.
четвер, 3 липня 2014 р.
Творчий учитель: Сучасні веб-технології на допомогу менеджменту
Творчий учитель: Сучасні веб-технології на допомогу менеджменту: Про інформаційну культуру вчителя, методиста, керівника Хмарні сервіси для спасіння від нудних нарад і семінарів! Що забагато - то нездо...
Творчий учитель: Презентація по японськи
Творчий учитель: Презентація по японськи: Назва Haiku перекладається як хокку – різновид японського вірша. Сервіс Haiku Deck повністю відображає філософію хокку і відрізняється...
вівторок, 1 липня 2014 р.
вівторок, 17 червня 2014 р.
Реформа освіти. Нові програми
Реформа системи освіти, схоже, нарешті, відбудеться.
Особисто мені подобається в цій реформі три речі:
1. Зміст освіти.
Шкільні програми роздуті настільки, що всі предмети, включаючи фізкультуру, вивчаємо на науковому рівні, починаючи з 5 класу.Формулювання банальних природних явищ чи простих технологій такі, що не те, що 5-класник, а й випускник не завжди розуміє. Іноді здається, що програми створюються для того, щоб вчитися було не приємно та настільки важко, щоб відбити бажання в людини до самовдосконалення назавжди.
Креативні вчителі радять додати ще предметів і ще… А учні вже відторгають і те, що є.
Зараз пропонується зміна до навчальних планів і програм, в бік збільшення варіативної складової. Школа сама (за побажанням батьків та учнів) може використати ці години для різних навчальних цілей.
Наприклад, в національних школах є потреба збільшення годин української мови. В спеціалізованих школах можна ввести вивчення другої іноземної, або збільшити години.
На мій погляд, введених змін не достатньо. Пропонується збільшення годин алгебри за рахунок години інформатики.
Ну самі години нічого не змінюють.
Важливо попрацювати над змістом освіти, спростивши підручники та залишивши наукову складову на старшу школу. В базовій школі варто турбуватися про розуміння явищ, законів та математики і мов, ніж про завчення формулювань і класифікацій.
2. Домашнє навчання.
Пропонується дозвіл на цю форму навчання для всіх бажаючих та легалізація репетиторства.Тут постають великі питання по атестації учнів та репетиторів. Це організаційні зміни, які не є простими. Але навіть сама легалізація домашнього навчання є величезним кроком вперед.
Інфраструктуру Домашньої освіти ще треба буде вибудовувати і це не можливо продумати завчасно – це народить тільки практика.
Введення Домашньої освіти створить реальну конкуренцію державній монополії системи освіти, отже, нарешті, зародиться хоч якийсь ринок освітніх послуг. Ринок – це завжди краще, ніж без нього, бо якість самих послуг зростає.
3. Профільне навчання.
В 10-12 класі буде впроваджено профільне навчання. Світова практика.
Що це означає?
Коротко: вивчення поглиблено одних предметів, за ранок відсутності інших.
Я повністю підтримую, обговорення педагогами цієї реформи читайте на сторінці
Відео про зміни в навчальних планах з Міністерства Освіти
https://www.youtube.com/watch?v=Pj9JhqOUQiY&feature=player_embedded
неділя, 15 червня 2014 р.
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Популярные сообщения
-
МЕЧТА И РЕАЛЬНОСТЬ: Притча дня : Самое ценное Один человек в детстве был очень дружен со стариком-соседом. Но время шло, появился колледж ...
-
Тест на логическое мышление (М. Войнаровский) - Измышления
-
План решения задач по физике - Мои статьи - Репетитор по физике - Школьная физика от Шептикина А.С.
-
Дистанційне навчання педагога: Хмарний Ворд із планами на урок (відгуки членів Кл... : Знайомий незнайомий Word від Google Drive Здавалос...
-
Педагогічний органайзер: Кроки делегування або як правильно виконувати дору... : Якщо ставитися до людини залежно від того, яким він є, в...