неділю, 9 листопада 2014 р.

четвер, 3 липня 2014 р.

вівторок, 17 червня 2014 р.

Реформа освіти. Нові програми

mon
Реформа системи освіти, схоже, нарешті, відбудеться.
Особисто мені подобається в цій реформі три речі:

1. Зміст освіти. 

Шкільні програми роздуті настільки, що всі предмети, включаючи фізкультуру, вивчаємо на науковому рівні, починаючи з 5 класу.
Формулювання банальних природних явищ чи простих технологій такі, що не те, що 5-класник, а й випускник не завжди розуміє. Іноді здається, що програми створюються для того, щоб вчитися було не приємно та настільки важко, щоб відбити бажання в людини до самовдосконалення назавжди.
Креативні вчителі радять додати ще предметів і ще… А учні вже відторгають і те, що є.
Зараз пропонується зміна до навчальних планів і програм, в бік збільшення варіативної складової. Школа сама (за побажанням батьків та учнів) може використати ці години для різних навчальних цілей.
Наприклад, в національних школах є потреба збільшення годин української мови.  В спеціалізованих школах можна ввести вивчення другої іноземної, або збільшити години.
На мій погляд, введених змін не достатньо. Пропонується збільшення годин алгебри за рахунок години інформатики.
Ну самі години нічого не змінюють.
Важливо попрацювати над змістом освіти, спростивши підручники та залишивши наукову складову на старшу школу. В базовій школі варто турбуватися про розуміння явищ, законів та математики і мов, ніж про завчення формулювань і класифікацій.

2. Домашнє навчання.

Пропонується дозвіл на цю форму навчання для всіх бажаючих та легалізація репетиторства.
Тут постають великі питання по атестації учнів та репетиторів. Це організаційні зміни, які не є простими. Але навіть сама легалізація домашнього навчання є величезним кроком вперед.
Інфраструктуру Домашньої освіти ще треба буде вибудовувати і це не можливо продумати завчасно – це народить тільки практика.
Введення Домашньої освіти створить реальну конкуренцію державній монополії системи освіти, отже, нарешті, зародиться хоч якийсь ринок освітніх послуг. Ринок – це завжди краще, ніж без нього, бо якість самих послуг зростає.

3.   Профільне навчання.


В 10-12 класі буде впроваджено профільне навчання.  Світова практика.
Що це означає?
Коротко: вивчення поглиблено одних предметів, за ранок відсутності інших.
Я повністю підтримую, обговорення педагогами цієї реформи читайте на сторінці

Відео про зміни в навчальних планах з Міністерства Освіти

https://www.youtube.com/watch?v=Pj9JhqOUQiY&feature=player_embedded

четвер, 15 травня 2014 р.

Відділення стратегії розвитку освіти ІІТЗО МОНУ доклало певних зусиль для здійснення поїздки юних винахідників та участі у заході. Дякуємо всім хто допоміг. Сподіваємось і в майбутньому на підтримку не байдужих до талантів наших дітей

Перемога української команди на ХХІ Міжнародній конференції молодих учених «ICYS-2014»

Три бронзових медалі, спеціальний диплом та медаль за кращий портерний захист з екології привезла українська команда (4 юних науковця – члени Малої академії наук України) з ХХІ Міжнародної конференції молодих учених «ICYS-2014», що проходила з 17 по 23 квітня в м. Белград, Сербія.
Завдяки наполегливій праці нагороди у престижному міжнародному змаганні здобули всі представники команди України:
  • Куриленко Віктор Сергійович, учень Криворізького гуманітарно-технічного ліцею № 129 та школи юних винахідників “Евроніка” завоював бронзову медаль в секції фізики за роботу «Новий погляд на водоочистку і водо підготовку (фізика)»;
  • Пашковська Ольга Валеріївна, учениця Чернівецького ліцею №3 медичного профілю Чернівецької міської ради завоювала бронзову медаль в секції екології та спеціальний приз за кращу постерну презентацію роботи в секції екології за проект «Оптичні властивості ядерного хроматину пилкових зерен хризантеми садової (сhrysanthemum hortorum bailey) як перспективний індикатор забруднення повітря наночастинкам»;
  • Захарук Лідія Ярославівна, учениця Чернівецького ліцею №1, завоювала бронзову медаль в секції фізики за роботу «Деякі особливості руху диску Ейлєра»
  • Дзюба Влад Володимирович, учень Дніпропетровського загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ступенів  №100, отримав спеціальний диплом в секції інформатики за роботу «Программа моделювання утворення рельєфу та екологічних катастроф» (інформатика);
Організаторами поїздки юних дослідників стали Міністерство освіти і науки України, Державна наукова установа «Інститут інноваційних технологій і змісту освіти», Національний центр «Мала академія наук України», Інститут обдарованої дитини Академії педагогічних наук України наукове товариство «Квазар» м. Чернівці за підтримки Міжнародного благодійного фонду Костянтина Кондакова та Президентського фонду Леоніда Даниловича Кучми.
Міжнародна конференція молодих учених «ICYS» – це змагання учнів 14-18 років з фізики, математики, інформатики та екології. «ICYS» дає змогу юним дослідникам отримати відгуки про свою роботу від міжнародного журі, до складу якого входять видатні науковці. Знайомство з ученими та талановитими однолітками з різних країн світу часто стає першим кроком до наукової кар’єри талановитої молоді.
Загальна кількість учасників конференції 127 делегатів із 15 країн світу (Грузії, Німеччини, Угорщини, Індонезії, Литви, Нідерландів, Польщі, Румунії, Росії, Малайзії, України, Сербії, Туреччини, Ірану, Сінгапуру). Україну представляли чотири кращі учні Малої академії наук – лауреати і переможці Всеукраїнського конкурсу-захисту. З листопада 2013 року під керівництвом досвідчених фахівців Інституту обдарованої дитини вони готувалися до презентації своїх науково-дослідницьких робіт англійською мовою, відпрацьовували техніку ораторської майстерності, вивчали принципи ведення ефективної наукової дискусії, брали участь у психологічних тренінгах.
Учасники конкурсу взяли участь у науковій програмі: відкриття конференції, конкурс – захист дослідницьких робіт у Сінгідінум Університеті м. Белград, постерна презентація власних наукових проектів, спілкування з науковцями Сінгідінум Університету, церемонії закриття конференції в Королівському палаці  а також  відвідали величний Храм Святого Сави, Белградську фортецю, музей “Миколи Тесли”, здійснили круїз річкою Дунай, насолоджувались спілкуванням з однолітками та сучасною і класичною музикою тощо. Представники команди України дали інтерв’ю сербському телебаченню про свої враження від конференції. Були також цікаві зустрічі, знайомства, спілкування, враження від яких залишиться на все життя.
Наступна ХХІІ Міжнародна конференція молодих вчених відбудеться 2015 року у Туреччині.
Інформація надана Інститутом обдарованої дитини НАПН України та Державною науковою установою «Інститут інноваційних технологій і змісту освіти».
IMG_6246 IMG_6290 IMG_6476IMG_6578 IMG_6610 IMG_6616IMG_6628 IMG_6631 IMG_6639

неділю, 13 квітня 2014 р.

Блог Гончаренко Натальи: Новости сайта: "Физика для малышей" снова работае...

Блог Гончаренко Натальи:
Новости сайта: "Физика для малышей" снова работае...
: Новости сайта:  "Физика для малышей" снова работает!  Просто шарики, но без знания особенностей свободного падения, равноус...

Блог Гончаренко Натальи: 1. Используется самое простое оборудование.Постав...

Блог Гончаренко Натальи:
1. Используется самое простое оборудование.Постав...
: 1 . Используется самое простое оборудование. Поставить стакан так, чтобы он был приподнят над столом ровно на 1 см. Оборудование, стака...

Блог Гончаренко Натальи:   Какое из приведенных соотношений описывает 2-й ...

Блог Гончаренко Натальи:
  Какое из приведенных соотношений описывает 2-й ...
:    Какое из приведенных соотношений описывает 2-й закон Ньютона?                                     не знаю     Кто из физиков первы...

середу, 26 березня 2014 р.

Педагогічний щоденник: Як розвалити систему освіти: диверсійна програма

Педагогічний щоденник: Як розвалити систему освіти: диверсійна програма: Сандаков Д.Б. Думки про те, що держава може бути зацікавленою у диверсіях щодо системи освіти не є новою. Про це ми неодноразового обговор...

Педагогічний щоденник: Як розвалити систему освіти: диверсійна програма

Педагогічний щоденник: Як розвалити систему освіти: диверсійна програма: Сандаков Д.Б. Думки про те, що держава може бути зацікавленою у диверсіях щодо системи освіти не є новою. Про це ми неодноразового обговор...

пʼятницю, 14 лютого 2014 р.

Блог Гончаренко Натальи: Добра фізика: Якісні задачі по магнетизму

Блог Гончаренко Натальи: Добра фізика: Якісні задачі по магнетизму: Добра фізика: Якісні задачі по магнетизму : 30 якісних задач по магнетизму для 9-го класу 1. Через складений удвоє гнучкий провід проп...

Блог Гончаренко Натальи: 1. Используется самое простое оборудование.Постав...

Блог Гончаренко Натальи:
1. Используется самое простое оборудование.Постав...
: 1 . Используется самое простое оборудование. Поставить стакан так, чтобы он был приподнят над столом ровно на 1 см. Оборудование, стака...
http://www.testorium.net/testing/result                            

Система тестирования знаний

Что такое ток?

Механизм возникновения электрического тока

Эксперимент Фарадея с индукцией магнитного поля, ч. 1

Популярные сообщения

Шукати в цьому блозі

Загальна кількість переглядів сторінки